Persbericht: The Mosaic Factory vernieuwt

The Mosaic Factory vernieuwt

Voor het eerst in het ruim 20 jarig bestaan staat The Mosaic Factory (TMF), op een Nederlandse beurs. Van 1 tot en met 3 juni presenteert TMF zich op Design District in Zaandam, stand S01. Met het mozaïek merk UCI en de collecties Amsterdam, London, Barcelona en Venice is TMF voor velen in Europese projectenmarkt zeker geen onbekende.

Toch is een nieuwe kennismaking met TMF nodig, omdat er structurele veranderingen hebben plaatsgevonden. Om te beginnen heeft TMF sinds september 2015 een nieuwe eigenaar: Bastiaan Beun. Bastiaan was de afgelopen 10 jaar binnen sanitair groothandel Plieger uit Zaltbommel eind verantwoordelijk voor de business unit Retail. Met de ervaring die onder andere hier is opgedaan worden nu flinke stappen van vernieuwing gezet bij TMF. ”Deze vernieuwing was nodig en is zichtbaar in het assortiment, de nieuwe zeer overzichtelijke website, een bijdetijds logo en een andere visie omtrent marktbenadering’’, aldus de nieuwe algemeen directeur van TMF.

Wat we bieden is uniek”

Met kwalitatief hoogwaardige collecties en grote voorraad bekleedt The Mosaic Factory een unieke positie in de Europese markt. “We bieden iets unieks, maar waren vergeten dit voldoende in de markt te benadrukken”, zegt Bastiaan Beun. “Als het gaat om glas- of keramisch mozaïek zijn wij instaat om onze klanten echt te ontzorgen door een flexibele opstelling, goede prijzen, leveringen uit voorraad en heldere communicatie”, vervolgt hij.

Tijdens Design District laat TMF vooral de vernieuwingen in de collecties zien en gaan de medewerkers graag in gesprek met bezoekers over de mogelijkheden welke TMF te bieden heeft.

Item added to cart.
0 items -  0,00